Жылдық есеп / 2024

Комплаенс қызметі

«Самұрық-Қазына» АҚ комплаенс қызметі өз қызметінде Қордың комплаенс қызметі туралы Ережені басшылыққа алады, оның жаңа редакциясы «Самұрық-Қазына» АҚ Директорлар кеңесінің 2024 жылғы 20 мамырдағы №235 шешімімен, Қазақстан Республикасының Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасымен және комплаенс және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы үздік әлемдік тәжірибелермен бекітілген.

Қордың Комплаенс қызметінің негізгі мақсаты Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасының сақталуын қамтамасыз ету, комплаенс бағдарламасын дамыту, оның ішінде портфельдік компаниялардың комплаенс қызметтерінің қызметін үйлестіру, коммуникациялар мен оқыту, бастамашылық ақпарат желісін қолдау (жедел желі), тексерулер мен тергеулер жүргізу, үшінші тұлғалармен өзара әрекеттесу, мүдделер қақтығысын анықтау және шешу, Қордың компаниялар тобында комплаенстың басқа да бағыттарын дамыту болып табылады.

2024 жылы Қордың Комплаенс қызметі Қор компаниялары тобында комплаенс функциясын дамытуды, Қор компаниялары тобы деңгейінде комплаенс бағдарламасының жекелеген элементтерін автоматтандыруды және Қор компаниялары тобы қызметінің ашықтығын арттыра отырып, реттеушімен өзара әрекеттесуін дамытуды жалғастырды.

Қор басшылығы адалдық идеологиясын ілгерілетуге және Қордың корпоративтік басқаруындағы қоғамдық бақылауды күшейтуге бағытталған жоспарлы жұмыс жүргізуде. Сондай-ақ, Қор басшылығы дұрыс «Жоғардан тонды» белгілейді, заңнаманың талаптарын және комплаенс саясатын сақтау қажеттілігі атап өтіледі.

Қордың Комплаенс қызметінің басшысы квазимемлекеттік және жеке сектордағы комплаенс функциялары, мемлекеттік органдармен және бизнес-қоғамдастықпен кездесулер мәселелері бойынша норма шығару жұмысына белсенді қатысады.

2024 ЖЫЛДЫҢ ҚОРЫТЫНДЫСЫ БОЙЫНША КОМПЛАЕНС ҚЫЗМЕТІ:

2025 ЖЫЛҒА АРНАЛҒАН ЖОСПАРЛАР

2025 жылы Комплаенс қызметі компаниялар тобындағы комплаенс функцияларын одан әрі дамытуды, оның ішінде әдіснамалық базаны жетілдіруді және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруды, комплаенс функцияларын одан әрі цифрландыруды, Қор қызметіндегі комплаенс тәуекелдерін сәйкестендіруді және Комплаенс жұмысының тиімділігін бағалау әдістемесін әзірлеуді жалғастырады.