Омбудсмен

Омбудсмен – Қордың Директорлар кеңесі тағайындайтын адам, ол өзіне жүгінген Қор мен ұйымдардың қызметкерлеріне консультация беру, еңбек даулары мен қақтығыстарды, әлеуметтік-еңбек сипатындағы проблемалық мәселелерді шешу, сондай-ақ Қор мен ұйымдардың қызметкерлерінің іскерлік әдеп қағидаттарын сақтау рөлін атқарады.

Омбудсмен қызметінің қағидаттары

Тәуелсіздік, бейтараптық және әділдік, құпиялық және бейресмилік Омбудсмен қызметінің негізгі қағидаттары болып табылады.

1) Тәуелсіздік.

·     Омбудсмен өз қызметі мен пайымдауына тәуелсіз;

·     Омбудсмен Қорда немесе ұйымда оның тәуелсіздігі мен бейтараптығына нұқсан келтіруі мүмкін басқа лауазымды атқара алмайды;

·     Омбудсмен өзінің офисіне қызметкерлерді іріктеуге қатысады және бұл оның жұмысын басқарады.

2) Бейтараптық және әділдік.

·     Омбудсмен өтініштерді қараған кезде бейтарап, әділ әрі тәуелсіз;

·     Омбудсмен жанжалдасушы (дауласушы) тараптардың бірде-бірін жақтамайды;

·     Омбудсмен өтініштерді қарау нәтижесіне жеке материалдық және (немесе) материалдық емес тұрғыда қызығушылық танытпайды.

3) Құпиялық.

·     Егер Омбудсмен өтініш жасаған адамнан рұқсат алмаса, ақпаратты ашпайды, тіпті осы жағдайда да өзінің қарауынша дербес түпкі шешім қабылдайды. Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген жағдайлар ғана өзгеше шешім қабылдауға негіз болады;

·     Омбудсмен негізгі үрдістер, айқындалған проблемалар, ұстанатын саясат пен қалыптасқан практика туралы ұсынымдар беру кезінде өтініш жасаған адамдардың атын жария етпейді.

4) Бейресмилік.

·     Омбудсмен өз қызметін бейресми негізде жүзеге асырады, атап айтқанда ақпаратты, материалды және қажетті түсіндірмелерді тыңдайды, ұсынады және алады, сондай-ақ өз қарауынша бейресми негізде мүдделі адамдарды қатысуға тартады;

·     Омбудсмен міндеттейтін сипаттағы шешімді қабылдамайды және Қор мен ұйымдардың лауазымды адамдарының атынан (үшін) ресми шешімдер қабылдамайды;

·     Омбудсмен тек жанжалды (даулы) жағдайларды шешудің формальді көздерін толықтырады, бірақ ешбір жағдайда олардың орнын алмастырмайды;

·     Омбудсменге немесе Омбудсменнің офисіне жүгіну ерікті, бірақ міндетті емес болып табылады.


FAQ: Омбудсмен

Құқық бұзылған жағдайда қайда жүгіну қажет?
Наталья Ивановна
Қайырлы күн! Еңбек құқығым бұзылған жағдайда қайда және кімге жүгінем?
жауап
Наталья Ивановна, Қайырлы күн! Қордың лауазымдық тұлғалары мен басқа да қызметкерлерінің құқыққа қарсы іс-әрекеті фактілері жөнінде хабарлауға арналған байланыстар: омбудсмен сенім телефоны: +7 (7172) 55-40-04. Электронды пошта: ombudsman@sk.kz.

Сауал жолдау

Барлық жолдарды толтыру міндетті

Байланыстар

Омбудсмен «Самұрық-Қазына» АҚ-ында

Телефон:
+7 (7172) 55-40-04
Пошта:
ombudsman@sk.kz