«Самұрық-Қазынаның» жедел желісі өтініштерді үш тілде 24/7 режимінде қабылдайды

«Самұрық-Қазынаның» жедел желісі өтініштерді үш тілде 24/7 режимінде қабылдайды

578

06 Қаңтар 2025

Қорға келіп түскен барлық өтініштер қаралады. 2024 жылы барлығы 555 өтініш, яғни күніне шамамен екі өтініштен түскен. Әрбір үшінші өтініш немесе шағым, яғни олардың жалпы санының 29,2%-ы расталды.

Жедел желіге «Самұрық-Қазына» АҚ-ның Әдеп кодексін бұзу туралы, соның ішінде алаяқтық, жемқорлық, кемсітушілік, әдепсіздік туралы хабарламалар қабылданады.

Өтініштер қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде келесі байланыс арналары арқылы жіберіледі:

  • 8 800 080 4747 телефон нөмірі арқылы (қоңырау тегін);
  • mail@sk-hotline.kz электрондық поштасы арқылы;
  • www.sk-hotline.kz интернет-порталы арқылы;
  • +7 771 191 8816 WhatsApp мессенджері арқылы.

Өтініштердің құпиясын сақтау мақсатында олар тәуелсіз сыртқы оператор арқылы қабылданып, өңделеді және аталған оператор жіберілген ақпаратты күн сайын Қордың комплаенс қызметіне жеткізеді.

«Самұрық-Қазына» заң бұзушылықтарды дер кезінде жою және қажетті шараларды қабылдау үшін құқық қорғау органдарымен белсенді түрде жұмыс істейді.

Фото: pexels.com