Жедел байланыс желісі

«Самұрық-Қазына» АҚ (бұдан әрі – Компания) адал ниеттілік, ашықтық және адалдық принциптерін ұстанатын корпоративті мәдениетті сақтауға ерекше көніл бөледі.

Оңды имиджді одан әрі сақтау мақсатында, «Самұрық-Қазына» АҚ компаниясының қызметіне қатысты заңдарды және/немесе тәртіп ережелерін бұзушылықтарды уақытылы анықтау және алдын-ала болдыртпау, сонымен қатар алаяқтық, сыбайлас жемқорлық, кемсітушілік, этикалық емес мінез-құлық және басқа да бұзушылықтарға қатысты істерді анықтау мақсатында Компания жедел байланыс желісінің іске қосылғаны туралы хабарлайды.

Жедел желі тәуелсіз оператор, KPMG компаниясымен қызмет көрсетіледі және келесі қағидаттар бойынша жұмыс істейді:

Сізге тәртіп ережелерінің кез-келген бұзушылықтары, соның ішінде сыбайлас жемқорлық, кемсітушілік, этикалық емес мінез-құлық және басқа да бұзушылықтар туралы хабарлауыңызға болады

Біз кепілдік береміз

құпиялылық және анонимдік (өтініш берушінің талабы бойынша); және

компанияның жауапты тұлғаларына кейіннен ұсына отырып, хабарламаларды 100% тіркеу және өңдеу.

Асқар Дәрменов, Комплаенс қызметінің басшысы




Комплаенс

Табысты компаниялардың қызметі сенімге негізделген. Компанияның адал әрі ашық бизнес жүргізуі – инвесторлар үшін маңызды. Сол себепті «Самұрық-Қазына» АҚ өз жұмысын сыбайлас жемқорлыққа қарсы үздік комплаенс тәжірибелеріне сәйкес жүргізеді.
Самұрық-Қазына» АҚ-ның Комплаенс қызметі туралы ережеге сәйкес, комплаенс қызметі тікелей «Самұрық-Қазына» АҚ Директорлар кеңесіне бағынатын және есеп беретін тәуелсіз құрылымдық бөлімше болып табылады.
Қызметтің негізгі мақсаты – Комплаенс бағдарламасын енгізу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатты айқындау, сондай-ақ «Самұрық-Қазына» АҚ мен оның еншілес және тәуелді компанияларында сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін бағалауды қоса алғанда, сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралардың іске асырылуын бақылау.


Комплаенс
(ағыл.) «сәйкес».
Бұл функция компанияның ішкі үрдістердің халықаралық стандарттарға сәйкестігін бақылайды. Бұл, бірінші кезекте, әлемдік тәжірибеге негізделген сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылға қатысты.

«Самрук-Қазына» АҚ Әдеп кодексі

Қордың Әдеп кодексі ескірген Іскерлік әдебінің кодексін ауыстырады. Әдеп кодексі ауқымды құжат болып табылады және этикалық нормалардан басқа, оған әдеп стандарттары мен қызметкерлердің міндеттері, сұрақтар мен жауаптар, түсініктемелер кіреді.
Құжат комплаенс-тәуекелдерді ішкі бағалау негізінде және Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымының (ЭЫДҰ) парақорлық пен сыбайлас жемқорлықпен күрес бойынша қағидаттарына сәйкес әзірленген және тәуекелділікке бағытталған.

Жүктеу

{{$i18n.locale=='kk'?'1':'117'}} Кб

«Самрук-Қазына» АҚ Әдеп кодексі

Қордың негізін құраушы құндылықтар

Меритократия
· Біз лайықты кәсіби мамандарды таңдаймыз.
· Біз әрбір қызметкерге лауазымына қарамастан пікір айтуға мүмкіндік береміз.
· Біз нәтижелі көрсеткіш үшін марапаттаймыз.
Кемелдік
· Біз озық тәжірибе мен технологияларды қолдана отырып, жоғары сапа бойынша ұтымды жұмыс істейміз.
· Біз қосымша құн құрастұру үшін әрекет ете отырып, жауапкершілікті өзімізге аламыз.
· Біз қызығушылық танытып, үздіксіз оқып-үйренеміз және Қорды дамытып отырамыз.
Сыйластық
· Біз өзімізді қоршағанның барлығына күтіммен қараймыз.
· Біз сенім мен құрмет қағидаттары негізінде жұмыс істейміз.
· Біз заңдарды сақтап және дәстүрлерді құрметтейміз.
Тұтастық
· Біз өзімізге жүктелегн міндеттемелерді орындаймыз.
· Біз өз айтқанымызды орындаймыз.
· Біз әрқашан әділ және адалмыз.
Команда
· Біз командада жұмыс жасаймыз және командаға сенеміз.
· Біз команданың мүдделерін жеке мүддемізден жоғары қоямыз.
· Біз мүдделі тараптармен ұзақ мерзімді және сенімді қарым-қатынас орнатамыз.